Listeaza dupa producator. Swatch

Conceptul de Swatch a pornit de la sintagma "simple watch" - pur si simplu ceas, compania dorind sa promoveze un produs original, sa puna bazele unui brand, sa asocieze notiunea de ceas cu numele Swatch.

Conceptul de Swatch a pornit de la sintagma "simple watch" - pur si simplu ceas, compania dorind sa promoveze un produs original, sa puna bazele unui brand, sa asocieze notiunea de ceas cu numele Swatch.


Denumirea de Swatch a fost perceputa de-a lungul timpului ca fiind contractia cuvintelor "Swiss Watch" (ceas elvetian), însa Nicolas Hayek, fondatorul grupului Swatch , afirma ca originala contractie a fost "Second Watch" (al doilea ceas), un ceas nou, diferit de cele fabricate pâna atunci.


Grupul Swatch cuprinde renumitele marci de ceasuri: Rado, CalvinKlein, Tissot, Mido, Hamilton, Flik Flak, Endura, Longines, Pierre Balmain, Blancpain, Breguet, Omega, Certina, Glashqtte.
Swatch sau "arta care ticaie" (cum a fost denumit) este un produs de înalta precizie care creaza emotie, avand o multime de calitati: pret moderat, exprima bucuria de a trai si universalitatea. Calitatea în sine a acestui produs creaza fundamentul pentru succes.


Despre Swatch se spune ca este singura marca de ceasuri care da un nume si o poveste fiecarui model. Swatch lanseaza doua colectii în fiecare an, fiind mereu un produs la moda. Moda se refera la imagine. Produsele care creaza emotie se refera la mesaj, un mesaj puternic, distinct, autentic si incitant, care spune oamenilor cine esti si de ce faci ceea ce faci. Acestea sunt elementele care compun mesajul Swatch: înalta calitate, preturi moderate, provocator, la moda.

Mai multe
Vizualizare 1 - 24 din 428 produse

Informaţii

Check also

Producători

Block title

Visit our blog